Daan Mostaert

Student / Chiroleider

Voornaam: Daan
Naam: Mostaert
Gezinssituatie: Rik Mostaert en Leen Carron (ouders), Lukas Mostaert (†) en Simon Mostaert (broers)
Beroep: Student / Chiroleider
Hobby’s: Voetbal bij KFC Lendelede, skiën, Speelplein Jakkedoe (lid van stuurploeg), Artiz (destijds)

Waarom stel ik mij kandidaat?

Ik vertoef al mijn gans leven op Lendeleedse bodem. Ik bracht hier een prachtige jeugd door nu nog steeds ervaar ik diezelfde jeugdigheid. Nog steeds ‘sjot’ ik bij KFC Lendelede, de groene trots, en zet ik mij al vijf jaar vrijwillig in als monitor bij Speelplein Jakkedoe. Nu engageer ik me volledig om deel uit te maken van de CD&V ploeg. We kunnen trots zijn op onze prachtige gemeente. CD&V Lendelede realiseerde de laatste jaren dan ook enkele mooie projecten.

“We kunnen trots zijn op onze prachtige, sportieve gemeente”

Wat wil ik betekenen voor Lendelede?

Ik wil de mogelijkheden die hier aanwezig zijn voor de jeugd verder uitbouwen. Lendeledenaars zijn sportief en dat merken we aan de toename van het aantal sportclubs. Onze voetbaltrots KFCL behaalde ook naast het veld groot succes. Daardoor is het plafond bereikt met de huidige infrastructuur. Onze sportieve oplossingen? Extra kleedkamers en een kunstgrasveld. Daarnaast moeten we ook onze jeugdbewegingen verder ondersteunen, van de Chiro tot de KLJ, want zij spelen een belangrijke rol in de ontwikkeling van talloze jongeren in Lendelede. Het is cruciaal dat er ruimte is om onze jeugd de tijd van hun leven te geven op een veilige manier, daarom dat we werk moeten maken van vernieuwde/nieuwe lokalen.

Adres: Vlasbloemstraat 7, 8860 Lendelede